Nancy ten Holder werkt nu ruim vijf jaar bij Venster Techniek. De uit Ruurlo afkomstige was een van de eerste medewerkers op de binnendienst. “Ik ben ingewerkt door Kees Riemers en heb zo veel technische kennis opgedaan. Toen ik bij Venster Techniek begon deed hij samen met Jurgen Rensen de orderverwerking, nu ben ik verantwoordelijk voor de verwerking van de EEFD en EEFD+ orders. Het is fijn om te merken dat het gewaardeerd wordt dat ik veel kennis heb van deze type dorpels en hierdoor ook eventuele fouten in bestellingen van klanten weet te herkennen. Ik merk dat klanten hierdoor ook veel vertrouwen in mij hebben. Voor mij is het dan ook heel belangrijk om secuur en gestructureerd te werken, dan weet ik zeker dat het productieproces soepel verloopt.”

Nancy is blij dat ze flexibel kan werken bij Venster Techniek. “Ik heb drie opgroeiende kinderen; Jelle van 15 en een tweeling, Femke en Benthe van 12 jaar. Ik werk elke dag, maar wel onder schooltijd. Mijn gezin is erg belangrijk voor me, daarom ben ik blij dat ik er voor ze kan zijn en ik hier bij Venster Techniek die ruimte krijg. Het is een echt familiebedrijf, dat merk je ook aan de warme sfeer. Ik probeer het onderscheid tussen de mensen op kantoor en de mensen in de fabriek zo klein mogelijk te houden. Dit doe ik door samen te lunchen en regelmatig even een rondje te maken over de werkvloer. Uiteindelijk moeten we het toch samen doen.”

Voor Nancy is klanttevredenheid haar belangrijkste drijfveer. “Bestellingen komen op verschillende manieren binnen, soms nog via tekeningen of het oude Excel bestelformulier, maar gelukkig gebruiken de meeste klanten al ons nieuwe bestelsysteem. Dit systeem is nog volop in ontwikkeling. Ik werk hierin nauw samen met mijn collega Thomas Keizer. Samen zorgen wij ervoor dat het systeem een optimaal gebruikersgemak heeft. Dit systeem komt de efficiëntie in onze organisatie, maar zeker ook bij onze klanten, ten goede. Ik merk dat ik daar veel plezier uit haal en het fijn vind dat een order zonder problemen alle fases in het orderproces doorloopt. Uiteindelijk staat de klant voor mij centraal.”